February / 12th / 2011

Tokyo Chaos Tour


週末僕は、にっしん、ぐっちと東京ツアーに行ってきました。カオスでした。
※Me, Nisshin, and Gucchi went to Tokyo last weekend. It was chaos.



Maro's House



Crap Video Magazine = Shit & Vomit & Bitch & Chaos



初日は立川スケートパークでチルスケしました。
※We skated at Tachikawa skatepark firstday.


その時の様子を僕はNollie Photoにアップしました。

※I updated some pictures from Tachikawa Park on "Nollie Photo."





翌日マロの紹介で地上53階にあるレストランの焼き肉ランチを食べにいきました。
※Next day, Maro introduced some sick restaurant located at 53rd floor.



東京都が一望できました。
※Sick Tokyo view.






Rich Skaters



Dudes



きっしゃんもいました。
※Kisshan was there too.





夜になり街をプッシュしていると、突然見知らぬおばさんに腕をつかまれ、
「あんた何カメラなんか持ってんのよ!警察行くのよ!」と言われました。

※When I was skating around, some lady suddenly grab my arm and said,"What a hell are you doing with your camera? Come on, we are going to police." WTF!?



Maro Ollie Miss



数発のトライでポリスが来ました。
After few tries, police came.



東京は、人通りも彼らの目線もカオスです。
※Too many people to skate. Their attitude towards skateboarding was bad too.



デッキテープにガムも着きます。東京スケートは厳しかったですめん。
※Easily got gum on griptape. Skating in Tokyo was very tough.



Gucchi Heelflip



右から読んでも左から読んでもNissin Dude.
※You can read as Nissin from both side.



Tokyo's Dick



Maro Interfakie


カオスな東京ツアーでした。
※Tokyo was a Chaos.



徳島に着いて山のうどんを食べて帰りました。
※Arrived at Tokushima, ate Udon at Yama, then left.



雪が降っていました。
※It was snowing.







posted by Akinollie at 13:30 | Comment(0) | このブログの読者になる | 更新情報をチェックする
COMMENTS
COMMENT THIS DIARY
Name:

Mail Adress:

HP Adress:

Comment:

認証コード: [必須入力]


※画像の中の文字を半角で入力してください。
×

この広告は1年以上新しい記事の投稿がないブログに表示されております。